środa, 4 lipca 2012

Super Junior- Sexy, Free & Single

SuJu- koreański band, który darzę sporą sympatią i w sumie jeden z nielicznych, którego poczynania śledzę na bieżąco. Aktualnie chłopcy wydali 6 studyjny album- Sexy, Free & Single. Jest to 1szy po powrocie Kangina i zarazem ostatni przed rozpoczęciem służby wojskowej przez lidera Leeteuka.
Piosenka promująca album jest niezła, z każdym odsłuchaniem coraz lepsza ;)
MV i choreografia wydaje się być podobna do poprzednich:


Do gustu przypadły mi ballady:
Daydream
A Good Bye
Someday
Bittersweet
Polecam również:
From U
Butterfly
W zasadzie to cały album jest godny uwagi... :)

4 komentarze:

  1. Hej Kamil :D. Mam nowego blogaaa / Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie jestem być w stanie na bieżąco z k-popem, ale w miarę wolnego czasu staram się podglądać ten rynek muzyczny, aby wiedzieć co w trawie piszczy. Swoją drogą jestem ciekawa, dlaczego darzysz ich sympatią? PozdrawiaM

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc tak:
    1. to mój pierwszy band koreański jaki usłyszałem, także mam do nich spory sentyment
    2. muzycznie całkiem nieźli- są interesujące podgrupy, także jest różnorodnie... i Kyuhyun z świetnym wokalem..
    3. podoba mi się, że jest w ich grupie taki hmm.. team spirit, są jak bracia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te sentymenty;-) A jak to ująłeś team spirit to ważna sprawa. Dzięki za tak konkretną odpowiedz!:-) PozdrawiaM

    OdpowiedzUsuń