wtorek, 1 listopada 2011

Początki

     Moja przygoda  z muzyką azjatycką rozpoczęła się w wakacje 2009r, kiedy to w wyszukiwarce   YouTube z ciekawości wpisałem "chinese pop"  i  ukazała się "Qiang Si Qiang Si" Show Luo.
Piosenka wywarła na mnie pozytywne wrażenie i od tej pory  rozpoczęło się poszukiwanie kolejnych  niezwykłych artystów...

Wtedy też odkryłem kolorowy i  roztańczony świat bollywoodu...

I tak od ponad 2 lat poszerzam swoją wiedzę dotyczącą muzyki, kina i wielu innych fascynujących  aspektów dotyczących Azji.
                                                                                                                                                           
 Moi ulubieni przedstawiciele kina: Jackie Chan, Shak Rukh Khan, Ziyi Zhang
 Literatury: Haruki Murakami

  A jakie były Wasze  początki?









3 komentarze:

  1. Witaj,
    Tu Alice z Bo świat jest ciekawy;)
    Fajnie, że zacząłeś prowadzić swój blog, będę Twoją stałą czytelniczką:)
    A ja, jak zapewne wiesz, zaczynałam od kaligrafii chińskiej, potem była tajwańska grupa F.I.R. Do dziś uwielbiam ich, z Faye na czele:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa- czuję się zmotywowany do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo;) Motywacja to ważna sprawa;))
    Alice

    OdpowiedzUsuń