czwartek, 25 października 2012

Na Ul Yoo- Principle Of My Soul

Na Ul - to jeden z członków koreańskiego zespołu Brown Eyed Soul, ale wydaje również albumy solowe.
W 2005 nagrał swój debiutancki krążek- Back To The Soul Flight.  Przed miesiącem powrócił z albumem-
Principle Of My Soul, który w Korei wyparł z pierwszych miejsc na listach radiowych- Gungam Style.
Album Na Ula to doskonały soulowy klimat, który uwielbiam i zachęcam do zapoznania się z kilkoma utworami:
Memories of the Wind
Rhythm for Memory
You&Me
Missing You

6 komentarzy:

  1. Ostatnio jakoś za dużo koreańskich krążków nie słucham choć koreański uważam za piękny, taki "miodowy" język przy którym można się rozpłynąć....;D "Principle of my soul" jeszcze nie słuchałam i muszę to nadrobić. Ogólnie mnie do k-music to nie ciągnie, choć często wracam do najszybszego rapera świata - The Outsidera. W ogóle piszę artykuł o piosenkach z nurtu k-popu;D Ubaw mam nie powiem jaki;D Sam wiesz, jak to jest z k-popem. Nic tylko zostać tekściarzem i pracować dla tamtejszych wytwórni:d A poza tym ostatnio jak już kogoś słucham to Seo Taiji, nie mogę oderwać się od niego oderwać, jest niesamowity, no, ale to trochę cięższa muzyka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z k-music mam hmm.. wyselekcjonowanych kilka bandów, wokalistów solowych i ich kariery obserwuję.
    Outsider to takie ciekawe urozmaicenie mojej listy odtwarzania.
    Seo Taiji- coś mi tutaj nie pasuje- Korea i ciężka muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że tego rynku nie da się ogarnąć całego. Jest tego za dużo, wytwórnie co chwila powołują do życia nowe "twory" i trzeba prowadzić selekcję.
      Outsider doczekał się nawet stałego miejsca na mojej mp3;) Lubię go słuchać w podróży lub jak jestem padnięta.
      Heh, a co do Seo, to prawda, że jest mały zgrzyt Korea Południowa i np. taki nu metal...? No, ale z drugiej strony Korea Południowa to wbrew pozorom nie tylko k-pop, ale i inne gatunki. Po prostu w tym momencie jest taka fala popularności k-popu, że praktycznie mało się poza pewnymi kręgami o tym mówi. Poza tym Seo to ikona (nawet dziś o nim skrobnęłam kilka słów) bo ostatnio jestem od kilku jego kawałków uzależniona:D To jemu koreańska pop-kultura zawdzięcza to, gdzie teraz się znajduje. A poza tym on też dużo eksperymentował z muzyką i można u niego dużo różnych gatunków znaleźć. A;-)

      Usuń
    2. Tak, na szczęście Korea to nie tylko k-pop :) ot taki np Park Hyo Shin czy też Brown Eyed Soul i pewnie wielu innych, o których jeszcze nie wiem...
      Pewnie w niedalekiej przyszłości zapoznam się z twórczością Seo..
      ach ten k-pop, właśnie nie mogę przestać słuchać "Catch Me" DBSK :)

      Usuń
  3. Tak, Korea Płd to kraj nie tylko k-popem śpiewający i tańczący:D A co powiesz na temat NU ABU? Ja nawet lubię kawałek pt. "Mr. Boogie".
    A z Seo zapoznaj się, zapoznaj. Ciekawa postać, warto, niezły z niego eksperymentator;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytasz o girlsband f(x)? Znam ich twórczość dosyć powierzchownie, aczkolwiek są dosyć ciekawą grupą i w miarę oryginalną. Piosenka "Nu Abo"
    wyróżnia się na tle innych.
    Ich wizerunek sceniczny nie bardzo przypadł mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń